About Us

Who We Are

Welkom bij Computerservice Spijkenisse Hoogvliet

wwww.csaanhuis.nl

 

A few words about

Our team

Founder - CEO

COO

Marketing Head

Best Offers

Best QUALITY

Worldwide shipping

Secure Payments

RETOUREN:

heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product, de tijd om zich op zijn herroepingsrecht te beroepen en dit kenbaar te maken. Daarna heeft u wederom 14 dagen de tijd om het product daadwerkelijk retour te zenden. Het product kan alleen ongebruikt en indien mogelijk, in orginele verpakking in een verzenddoos geretourneerd worden. Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor uw rekening.
Wij zullen het bedrag binnen 14 dagen crediteren.
De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele levringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument hheft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode.
De terugbetaling is kosteloos voor de consument.

Retouren voor Electronica :

RMA Voorwaarden

Algemene voorwaarden voor retourzendingen

1. Algemeen
Door aankoop van de producten aanvaardt u onze algemene voorwaarden voor retourzendingen.

2. Garantie voorwaarden
Het artikel moet ten alle tijden voorzien zijn van ons store garantiezegel en/of het serienummer. In het geval van ontbreken van dit garantiezegel en/of serienummer vervalt ten alle tijden het recht op garantie. Het artikel zal dan aan u retour gezonden worden en er wordt € 15,- aan administratie- en verwerkingskosten in rekening gebracht.

3. Probleembeschrijving
Het formulier voor retourzendingen dient volledig te worden ingevuld. Artikelen waarbij het probleem niet duidelijk is omschreven (zoals b.v. “defect”, “maakt geluid”, “is kapot”) zullen door ons niet worden behandeld. In dat geval zal gehandeld worden zoals in punt 2.

4. Onterechte garantieaanspraken
In het geval er onterecht een aanspraak wordt gedaan op garantie (geen defect vaststelbaar, bedieningsfouten, gebruiksaanwijzing niet gelezen, softwarematige problemen op systemen die geleverd zijn zonder software, etc.) zullen de artikelen retour gezonden worden en onderzoekskosten ter hoogte van € 25,- in rekening worden gebracht. Eventuele kosten aan ons in rekening gebracht door onze leverancier zullen aan u worden doorberekend.

5. Verpakking
Indien het artikel onzorgvuldig is verpakt, vervalt het recht op garantie. In dat geval zal gehandeld worden zoals omschreven in punt 2.

6.Transportschade
In het geval de verpakking of de inhoud hiervan bij aankomst beschadigd blijkt te zijn, dient u dit direct te melden bij de transportmaatschappij en bij ur store Dit dient gelijk melden na aflevering van de goederen.

7. Omruilen
Artikelen worden door ons altijd eerst getest, als er een defect geconstateerd is, worden de meeste artikelen, mits op voorraad door ons tegen hetzelfde artikel omgeruild. Voor particulieren en bedrijven geldt een omruiltermijn van 3 maanden na factuurdatum, voor wederverkopers geldt een omruiltermijn van 14 dagen na factuurdatum. Indien een artikel niet (meer) op voorraad is of niet onder deze regeling valt zal dit voor reparatie doorgestuurd worden naar onze leverancier, wij zijn dan van zijn reparatietermijn afhankelijk. Indien een artikel niet defect blijkt te zijn zal gehandeld worden zoals omschreven in punt 4.

 

Retouren Van Bulk Stock : het retouren van bulk deals is helaas niet mogelijk. het is ook uitzondering versturen/verzend tijd . Voor verder info neem maar contact op via email of via het telefoonnummer.

Translate »
×
×

Cart